28 Ekim 2013 Pazartesi

Meleklerle Yaşamak…





İlk annem keşfetmişti Beki’nin o yaz çıkan tüm kitaplarını. Okuduğu gibi de hepsini herkese  hediye etmeye başlamıştı. “Meleklerle Yaşamak” adlı kitabı okuduğum zaman içeriğini, ya da amacını hepimizin bir dönem okuduğu Secret’a benzettim. Genelde, başına mucizeler gelen insanlar ve onların hikâyeleri vardı. Tek farkı, olmasını istediğiniz dileklerinizi meleklerden istemeyi öğretmesiydi. Bir de, bizlere meleklerle tanıştıktan sonra gelen mesajlar vardı. Mesela yolda yürürken önünüze düşen beyaz ve çok temiz bir tüy ya da gökyüzüne bakınca gördüğünüz melek şeklindeki bulutlar, üst üste çıkan rakamlar vb. gibi birçok başka mesaj. Bunların tek anlamı vardı: meleklerin “Seninleyiz!” demeleriydi….

Aslında  kitabın içeriği, isteklerimizi hangi yöntemle ve nasıl isteyeceğimizle ilgili olarak bize yol göstermesi. 

Peki, bu “Meleklerle Yaşamak” nerden çıktı? Sonradan öğrendim ki, annemim çevresindeki hanımlar ve önemli pozisyonlardaki iş adamlarının eşleri, tanımadan bilmeden zaten çoktan Beki’ci olmuşlar bile! 

Beki’nin hayatı tam Amerikan filmlerindeki gibi aslında. Geçmişi, aile yapısı ve hiç de azımsanmayacak eğitimi, benim ona inanmamı, hatta saygı duymamı sağladı. Yoksa açıkçası kitabı okuyup deli saçması diyebilirdim.

Beki Ikala Erikli; Robert Kolej mezunu, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi’ni bitirdikten sonra 13 sene üst düzey yönetici olarak Procter & Gamble Türkiye,  Almanya, İsviçre, Hollanda ve İngiltere de çalışmış. Her zaman sezgileri çok kuvvetli olmasına karşın, çevre etkisiyle sezgilerini bir kenara koymak zorunda kalmış.  P&G’nin İngiltere yıllarında ‘Coaching for Performance’ ekolunun kurucusu Sir John Whitmore’dan, 1964 Yaz Olimpiyatlarında altın madalya alan Davird Hemery’den Executive Coaching, ve Collin  Reeve’den NLP Practitioner / Business NLP eğitimleri almış. Bu eğitimlerin devamında Procter & Gamble kariyerini bırakmaya da karar vermiş.

Beki’nin kitapları, Meleklerle Yasamak El Kitabı, Melek Kartları ayrıca ‘Geçmişi Sifalandırmak’ ve çakra açmak konusunda CD leri var. CD’lerde baş melek Mikail ile, üstünüzde çevrede hatta belki bir tanıdığınızdan gelen kötü enerjiden kurtulmanıza yardımcı oluyor. Yaklaşık 10 dakika kadar CD yi dinleyip konsantre olmanız ve sizden istenen nefesleri alıp vermeniz gerekiyor.


El kitabında ise; bizim Kur’an’dan bildiğimiz 4 büyük melekten çok daha fazla sayıdaki melek hakkında bilgi var. Ama meleklerin isimlerini veya renklerini hatırlamasanız da önemli değil, çünkü bütün mesele istemek! Ve hep minnettar olup, her vesileyle teşekkür etmek. Baş melek Mikail “Allah gibi olan” anlamına geliyor. Onu, meleklerin yöneticisi olarak düşünebiliriz.  Hepimizin hayatının amacını bilen, ego ve korkuyu bertaraf etmemiz hakkında yardımcı olan. Nazardan korunma rengi olan mavi ise Mikail’in rengiymiş.

Kur’an’daki adıyla İsrafil olan Başmelek Rafael; ”Allah’ın iyileştirici eli” demekmiş. Rengi yeşilmiş ve hastalıkların şifalandırılmasında yardımcıymış. Daha Cebrail, Haniel, Jofiel, Ariel, Şamuel, Ceremayel, Raziel, Raquel, Uriel, Zadkiel, Metatron ve Sandalfon , Azrail  vb.  diğer melekler de var! En enteresan bulduğum melek ise Azrail; zira hepimizin can alan, ölmeden önce görülen melek diye bildiğimiz hatta çizgi filmlerde bile konu olan bu melek aslında ”Allah’ın yardım edeni” dünyayı terk edenlerin huzur içinde, acı çekmeden gitmesini sağlarmış.

Son olarak da, bu değişik ve gizemli yolculukta kendinizi keşfetmek isterken, Beki’nin yetiştirdiği çok sevimli Mesude ile tanışmanızı tavsiye ederim. 

Ben geçen sene Aralık’ta Mesude ile görüşmeye gittim. Seansta uyku ile uyanıklık arasında ‘geçmişi şifalandırmak’ üzere geçiş halindeydim. Birçoğumuzun belli korkuları vardır, mesela böcekler, köpekler, kediler, kapalı kalmak gibi. Meğer bu korkuların hepsi geçmiş yaşamlarımızda gizliymiş. Uyku ile uyanıklık arasındayken 2010’da hayatını böbrek rahatsızlığından dolayı kaybeden ve tüm aieleye kendini bir aile bireyi gibi sevdirmiş köpeğim tekrar konu olarak ortama çıkıverdi. Ve ben onu rahatsızlığından dolayı 2010 yazında elimle uyutması için veterinere götürmeme rağmen o hala benim hayatımdaydı. Düşündükçe gözlerim dolar ve ağlardım. Bu seansta o çok sevdiğim köpeğimin, geçmiş hayatımda da benimle olduğu ortaya çıktı. Mesude’nin yardımları sayesinde köpeğim ile vedalaştım. Bana daha sonra çeşitli önerilerde bulundu. Bazı taşları belli zamanlarda takmamı istedi. Bana uğur getireceklerini söyledi.

İşte bu da benim meleklerle olan şahane tecrübem. Sizlere de geçmiş hayatlarınızdan kalan izleri anlamak ve gerekirse düzeltmek için böyle bir seansı denemenizi tavsiye ederim!

Sevgilerimle,

Pembe




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder