14 Ekim 2013 Pazartesi

Brennan Şifa Bilimi Nedir?

 
Hamileliğimin hızla ilerlemesi ve tüm jinekologlarımın vs. bana bebeğimin yavaş gelişmesi ile alakalı yazdıkları korkunç senaryoların yanı sıra bebeğim için son dönemde kritik olan fetal beyin MR’ını okuyacak doktorun da acil kalp krizi geçirip  bana yorum veremeden hastaneye yatması gerçekten sınırlarımı zorladı. Bu kadar moral bozukluğu içinde  geçen haftanın başıma gelen en iyi olayı ise Sintia ile geçirdiğim seans oldu

Sintia kim mi? Dediğim gibi son haftalarda başıma gelen en güzel olayın baş kahramanı.

*          *          *

Evliliğinde bazı sıkıntılar yasayan ve 5 seneden sonra ayrılmaya karar veren uzaktan bir arkadaşım benim sıkıntılarımı duyup benim için Sintia ile konuşup, yoğun programına sıkıştırması için rica etmiş. Hepsi şans mı bilmem ama bana şahane gelen bir terapi oldu. Problemlerimle içinizi daha da karartmadan konuya geçiyorum.

Güneşli güzel bir Istanbul günü, Balmumcu da gayet sevimli ve şeker döşenilmiş Niagara Wellness’a gittim. Gayet minyon ama kendinden emin, hızlı konuşan “Pratisyenim” beni içeri aldı. İçeri alması ve beni bir sandalye oyunu ile çözmesi ve  ona içimi boşaltmam çok kısa, tam 15 dakika sürdü. Bir insana bu kadar zaman içinde, bu kadar güzel özetle sıkıntılarımı dökebilmem ve ısınabilmem normalde imkansızdır.

Daha sonra beni açtıkça açtı ve iyice içimi döker hale geldim. Sadece bileklerimi elleyerek çocuklukta benim için çok önemli olan ve unutamadığım acı veya etkilendiğim birçok  olaya indik. Çok sevdiğim ve çok acı bir şekilde kaybettiğim dedemle vedalaştım ve hatta büyük büyük annemden bana kızımı bağışlaması için yardım istedim. Kendi kucağına alamadığı kızı ile aynı hayatı benim paylaşmayacağımı söyledim. Bu olayı ben bile bilmiyordum, ta ki eve gelip anneme anlatana kadar!!!
Eşimle hesaplaştım. Ailemdeki diğer tıkanıklarla ilgili konuştum ve daha rahat, yumuşamış bir insan olarak oradan çıktım. Artık resmen farklı nefes alıyordum.

Bebeğimin beyninde gerilik yoktu. Evet boyutları küçüktü ama yumurtlama her kadında olabileceği gibi dönemini şaşırmış olduğu için bu böyleydi. Bebeğim laktoz intolarance’ı olduğu için düzgün büyüyemiyordu. Ve ben sütlü ürün yemeyi kestim. Ben Sintia’ya inandım. O kişinin gözlerime bakıp benim çaresizliğimi görmesi, beni rahatlatması, oğlumu tanımadan bana anlatması ve ailevi diğer birçok acım ile beni yüzleştirmesi, beni inandırdı. Belki bir ışık aradığımdan, belki çevremdeki tüm doktorların ya makine ya da ilaç ile tedavi verirken, bu kişinin benim en derin yaralarıma inip hepsi bitti, yola devam dedirtmesinden, ben daha iyiydim artık. Ve umudum yerine geldi. Kaç gündür kapısını kapadığım o pembe odanın kapısını açabildim. O dolabı düzeltip, kızımın odasında vakit harcamaya başladım.

Bence her insanın hayatında bir kez yaşaması gereken çok ama çok farklı bir deneyim.

Teşekkürler Sintia ve Sintia gibi tüm bizim için uğraşan Brennan Şifa Bilimi (“Brennan Healing Science”) Pratisyenleri.
 

Peki Brennan Şifa Bilimi nedir?

İnsanın Enerji Bilinç sistemi yani diğer adı ile “Aura,” fiziksel bedenimizi saran parlak bir ışık bedeni olarak tanımlanır. Bu elektromanyetik alandaki oluşan dengesizlikleri, blokları ve tahribatları iyileştirmek fiziksel bedene de sağlık getirdiği düşünülüyor.

Farklı katmanlardan oluşan insan enerji sisteminin tanımlanması yeni değildir, geleneksel Çin tedavi yöntemlerinde temel oluşturmaktadır. Albert Einstien’ın buluş ve çalışmaları neticesinde bilim dünyası da enerji alanları ile ilgili araştırmalar yapmaya başlamıştır.

Fiziksel bedenimiz enerji alanımızla bağlantılıdır ve bu alandaki dengesizlikler, tahribatlar ve bloklar fiziksel bedenimizde hastalığa yol açarken duygusal, zihinsel ve ruhsal alanlarımızı da etkilediği düşünülüyor.

Brennan Şifa Bilimi, kişinin doğal farkındalığını arttırarak enerji akışını etkileyen blokları çözmesine ve serbest bırakmasına yardımcı olur. Bu sayede kişi kendisi ile daha derin bir ilişki içine girer ve gerçekte kim olduğunu keşfetmeye başlar. 

Bu kişisel farkındalık süreci vekişisel yolculu
kta size Brennan Şifa Bilimi Danışmanı eşlik eder, sizin ortağınız , dinleyiciniz , yardımcınız ve aynanız olur.

Nasa fizikçisi olan Dr. Barbara Brennan tarafından geliştirilmiş ve dünyanın çeşitli ülkelerinde uygulanan bu yöntem 30 yıldır kendi kurucusu olduğu okullarda öğretilmektedir. Dr. Brennan aynı zamanda bu konuda kitapları mevcuttur.

Brennan Healing ile daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. http://www.etera.gen.tr/

Sevgiler Pembe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder