17 Aralık 2013 Salı

Biz 2014 Dileklerimizi Diledik. Ya siz?




Bu seneyi de bitirmek üzereyiz. Yeni bir yıla girmemize iki haftadan az bir süre kaldı. Klasiktir, her sene sonu, bir sonraki seneye ilişkin beklentiler  bir yerlere not edilir; arkadaşlar arasında 2014’e nasıl başlanacağı konuşulur; dilekler, temenniler, taleplerin gerçekleşmesi için gökyüzüne dualar, enerjiler yollanır. Biz de BKK olarak 2014 beklentilerimizi yazıya dökelim dedik. Bakalım ne kadarı kendiliğinden gerçekleşecek, ne kadarını  kendimiz gerçekleştirebileceğiz? Ne demişler, ‘İste, dileklerini evrene at, bir şekilde sana geri dönüşümü olur’.  Biz de attık, beklemeye başladık bile.

"Belki cok alışılmış olacak ama ben yeni ylda once sağlık sonra da bol bol mutluluk diliyorum. Hem kendim için, hem ailem icin hem de etrafımdaki sevdiğim insanlar icin huzur diliyorum. Hepimizin günleri ama anlamlı ama anlamsız koşturmacalarla akıp gidiyor. İşte ben bu koşturmacaların içinde hepimize mutlu yorgunluklar diliyorum. İnsan mutlu olduğu zaman yorgunluğu da, telaşı da geçip gidiyor... Aslında 2014 için kafamdan ve gönlümden geçen bir sürü dilek, talep ve temennim var. Önem sırası olmaksızın sıralıyorum: Öncelikle 1,5 senedir uğraş verdiğim bir çalışmamın başarıya ulaşmasını diliyorum. Eğer kısmet olursa bizim oğlana bir kardeş istiyorum. 2014 senesinin ailemiz için hastalık ve ölümlerden uzak, daha huzurlu ve mutlu bir sene olmasını temenni ediyorum. 2013 çok zorlu bir sene oldu, 2014’ün yaşaması kolay bir sene olmasını istiyorum. Ayrıca 2014’te daha çok kitap okuyabilmek, seyahat edebilmek, oğlum ve eşimle vakit geçirebilmek ve mümkünse kendime daha fazla zaman ayırabilmek istiyorum. Tabi ki kilo vermek kısmına girmiyorum. Zira her sene sonunu, Ocak ayında mutlaka 2 kilo vermek amacıyla kapatıyorum... Hayatta çok şanslı olduğumun farkındayım; o nedenle 2014 dileklerimin birçoğu kendime şanslı olduğumu daha sık hatırlatmak ile ilgili. Her gün, o gün için minnet duyduğum üç şeyi düşünerek kalkmak istiyorum. Daha az eşya, kıyafet, çocuğuma oyuncak alıp, daha fazla hediye vermek istiyorum. Hayatımdaki fazla eşyalarımdan arınmak istiyorum. Etrafımdakilere daha fazla kibarlık ve anlayış ile yaklaşmak istiyorum... 2014’de kendimle ilgili hedeflerim şöyle: düzenli olarak spora gitmek, hatta mümkünse 3-4 kilo verip verdiğim kiloları muhafaza edebilmek; sene içinde en az 6 kitap okumak; ortalama her ay bir seyahate çıkmak; ve arkadaşlarımla kurduğumuz bu bloğa daha fazla yazı yazmak ve okur sayısını kat kat artırmak için güzel çalışmalar yapmak... İnsanlarımız huzur bulsun, gereksiz asabiyetler olmasın, herkes birbirlerinin haklarına saygı göstersin ve sakin huzurlu aynı zamanda bol çalıştığımız üretken olduğumuz başarılı bir yıl geçirelim.  Kişisel bazda ise dilerim herkesin hayatında hayal bile edemediği güzellikler olsun... Öncelikle herkes icin testosterone etkisinin dolayısıyla kavganın da daha az olduğu bir yıl diliyorum. Kendi adıma sağlıklı yaşamak icin daha cok doğaya dönebilme fırsatı istiyorum. Bir de hayatın tadını çıkarabilmek icin çocuklarımın gözüyle görebilme, anneannemin sabrıyla onlarla ilgilenebilme ve   istediğim kadar düşünebilme fırsatı diliyorum... Yeni yılda öncellikle ailemin sağlıklı, mutlu ve huzurlu olmasını temenni ediyorum. Ama bunun yanında canım ülkemin 2014 yılını medeniyetin beklentilerine uygun olarak özgürlüklerin gerektiği şekilde yaşandığı, mutlu, birbirine tahammül edebilen, saygılı insanlarla dolu bir ülke olarak  geçirmesini diliyorum. Eşimle daha fazla vakit geçirip, 2 cocuğumu sakinlik ve huzur içinde büyütebilmek ve tüm negatif enerjilerden uzak kalabilmek istiyorum. En sevdiklerimle daha fazla vakit geçirmek ve bol seyahate çıkıp, işimde yarım kalan projelerimi tamamlamayı planlıyorum. Heyecanla seni bekliyoruz 2014! "



Son Olarak BKK Der ki…

Blog fikri, fikrin gelişmesi, başlaması, büyümesi, yazdıkça okunması hepimiz için çok farklı bir heyecan oldu. Bütün bu telaş içinde çok keyif alıyoruz.  Yeni senede de aynı tempoda devam edip hem sizler hem de kendimiz için yeni fikirler, yeni yazılar, ve yeni araştırmalar ile devam etme niyetindeyiz. Dileriz yeni yıl herkese uğur, bereket ve mutluluk getirir.

Hem siz okurlarımıza, hem ailemiz ve arkadaşlarımıza, hem de Bilmiş Kadınlar Kulubü mensuplarına, sevgi, sağlık, bol şans, güzellikler ve güzel günlerle dolu bir sene temenni ediyoruz!  

2014’de keyfiniz ve renginiz bol olsun!

Sevgilerimizle,

Bilmiş Kadınlar Kulübü üyeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder