2 Haziran 2014 Pazartesi

Şeker Gibi Çantalar!

Anneler gününde nazik eşim bana Furla’nın 2014 Yaz Koleksiyonundan sapsarı tam mevsimlik ve şirin mi şirin bir çanta hediye etti! İki gün sonra arkadaşımla öğlen yemeğine gittiğimde annesine, kayınvalidesine ve kız kardeşine Anneler Günü hediyesi olarak Furla’nın 2014 Yaz Koleksiyonundan çantalar hediye ettiğini söyledi; hatta dayanamayıp kendine de bir çanta aldığını anlattı.



Ben de merak ettim, Furla’nın İstanbul’daki dükkanlarından birine gittim ve gördüğüm çantalara bayıldım! Maviler, turuncular, sarılar, pembeler, kırmızılar gökkuşağı gibi dükkanı süslüyordu. Daha klasik taba, beyaz ve siyah gibi güzel çantalar da mevcut; ama parlak renkli çantalar o kadar yaz aylarını çağrıştırıyor, o kadar şeker gibi tatlı ki, insan almadan edemiyor.



Hediye gelen sarı çantama arkadaş olarak ben 3’lü matruşka gibi iç içe girebilen veya tercihe bağlı ayrı ayrı da kullanabilen, hatta daha büyük çantaların içinde düzen sağlamak amaçlı da kullanılabilen portföy setini aldım.



Ben bu setteki parçaları yaz akşamlarında yemeğe giderken, plajda ve hatta plajdan öğlen yemeğe giderken cep telefonu, ruj, para ve kimlik taşımak üzere kullanmayı düşünüyorum. Ben 3’lü portföyümde mavi tonlarını tercih ettim ama mercan ve nar çiçeği hatta sarısı bile aklımda kaldı. Arkadaşım ise mercan tonlarını tercih etmiş.


Deriden tut plastik veya plaj çantasına, cüzdandan tut anahtarlık veya çanta aksesuarına, hatta yazlık plajlık ayakkabılara... Furla’ya mutlaka uğrayıp bakınmanızı tavsiye ederim. Ürünlerin fiyatları ise bana oldukça makul geldi.



Bu hafta sanat grubumun bu sezon için son buluşmasına katıldığımda İstanbul’da hava çok ısınmıştı ve adeta yaz gelmişti. Bütün grup arkadaşlarım yazlıklarını giyinmiş ve gencinden daha olgununa kadar bir çoğunda renk renk yazlık Furla çanta çeşitlerini gördüm. O gün, ben de sarı Furla çantamı kullanmıştım.
Bizim renkli Furla çantalarımız elimizde, 2014 yazına hazırız! Aklımızda kalan çantaları da Haziran’ın ilk yarısında Türkiye’deki indirime girecek olan Furla dükkanlarından alma niyetindeyiz... Ya siz?

Sevgiler,

Mor


Türkiye'de Tek Yetkili Furla Online Satışı İçin Link:

İngiltere İçin Link:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder